Accesul copiilor aflați în situații de risc la o educație de calitate în condiții de pandemie
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
394 25
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-21 19:00
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.091 (6)
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (599)
SM ISO690:2012
MOROZAN, Olga. Accesul copiilor aflați în situații de risc la o educație de calitate în condiții de pandemie . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 2-3(132-133), pp. 70-73. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6722159
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2-3(132-133) / 2022 / ISSN 1810-6455

Accesul copiilor aflați în situații de risc la o educație de calitate în condiții de pandemie

Access of Children in Vulnerable Situation to a Quality Education During the Pandemic Period

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6722159
CZU: 376.091

Pag. 70-73

Morozan Olga
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 30 iunie 2022


Rezumat

Articolul prezintă sumarul rezultatelor studiului de politici publice realizat în cadrul Proiectului educațional al Departamentului Buna Guvernare al Fundației Soros-Moldova în scopul analizei situației la zi a accesului la învățământul la distanță de calitate al copiilor aflați în situații de risc, în special al copiilor din centrele de plasament, asigurat de sistemul educațional și sistemul de protecție socială a copilului, în perioada pandemiei COVID-19. Articolul prezintă un șir de recomandări de îmbunătățire a politicilor educaționale și de protecție socială a copiilor în contextul asigurării accesului la o educație de calitate, în special a copiilor din centrele de plasament

This article summarizes the results of the public policy study conducted within the Educational Project of Soros Moldova Foundation Good Governance Department, aimed to analyze the current state of access to quality distance learning of children in vulnerable situation, especially children from Placement Centers, during the COVID-19 pandemic. At the end, the author presents a set of recommendations to improve the educational and child social protection policies in the context of ensuring the children’s access to quality education, especially of those from Placement Centers.

Cuvinte-cheie
acces, educaţie de calitate, învăţământ la distanţă, pandemie, situație de risc, centre de plasament, politici educaționale, protecție socială a copilului,

access to quality education, distance learning, pandemic, vulnerable situation, Placement Centers, educational policies, child protection policies