Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
394 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 19:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.091 (6) |
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (599) |
SM ISO690:2012 MOROZAN, Olga. Accesul copiilor aflați în situații de risc la o educație de calitate în condiții de pandemie . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 2-3(132-133), pp. 70-73. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6722159 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(132-133) / 2022 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6722159 | ||||||
CZU: 376.091 | ||||||
Pag. 70-73 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă sumarul rezultatelor studiului de politici publice realizat în cadrul Proiectului educațional al Departamentului Buna Guvernare al Fundației Soros-Moldova în scopul analizei situației la zi a accesului la învățământul la distanță de calitate al copiilor aflați în situații de risc, în special al copiilor din centrele de plasament, asigurat de sistemul educațional și sistemul de protecție socială a copilului, în perioada pandemiei COVID-19. Articolul prezintă un șir de recomandări de îmbunătățire a politicilor educaționale și de protecție socială a copiilor în contextul asigurării accesului la o educație de calitate, în special a copiilor din centrele de plasament |
||||||
Cuvinte-cheie acces, educaţie de calitate, învăţământ la distanţă, pandemie, situație de risc, centre de plasament, politici educaționale, protecție socială a copilului, access to quality education, distance learning, pandemic, vulnerable situation, Placement Centers, educational policies, child protection policies |
||||||
|