Articolul precedent |
Articolul urmator |
406 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-08-16 17:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2:511.11(072) (1) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2167) |
Теория чисел (39) |
SM ISO690:2012 PERETEATCU, Maria. Aspecte de formare a conceptului de număr natural la vârsta timpurie prin diverse jocuri. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, 8 octombrie 2021, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 10, Vol. II, pp. 19-24. ISBN 978-9975-50-272-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 10, Vol. II, 2021 |
||||||||
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică" Bălți, Moldova, 8 octombrie 2021 | ||||||||
|
||||||||
CZU: 373.2:511.11(072) | ||||||||
Pag. 19-24 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
In this article are elucidated the opinions of several authors on the didactic game, the structural elements of the didactic game and the ways of capitalizing the didactic games in the formation of the concept of natural number at an early age. Special attention is paid to didactic games with mathe-matical content that contribute to the formation of the concepts of number, numbering and numbers in children of early age. |
||||||||
Cuvinte-cheie game, Didactic game, mathematical didactic game, exercise game |
||||||||
|