Articolul precedent |
Articolul urmator |
335 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-26 17:03 |
SM ISO690:2012 BABII, Vladimir. Praxiologia inovativ-artistică: oportunitățile implementării. In: Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan, 2 mai 2016, Bălți. Bălți: Tipografia Indigou Color, 2016, pp. 20-32. ISBN 978-9975-3145-9-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan 2016 | ||||||
Conferința "Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan" Bălți, Moldova, 2 mai 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 20-32 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
t. În materialul de față este valorificată problema implementării în învățământul artistic național a unei praxiologii formativ-inovaționale, care constituie o direcție nouă de cercetare atât în plan teoretic, cât și în plan aplicativ, fiind o continuare logică a conceptului eficienței educației artistice, elaborat recent și aprobat în laboratoarele științifice ale IȘE din Chișinău. Conceptul nominalizat fundamentează pozițiile teoretice și praxiologice ale eficienței acțiunii elevului/studentului și profesorului școlar/universitar, oferind noi deschideri pentru modernizarea sistemului învățământului artistic secundar, profesional și universitar. Rezultatele preconizate ale cercetării corelează cu rezultatele investigațiilor obținute în ramura pedagogiei inovative, desfășurate pe o arie largă de către echipa și adepții proiectului științific instituțional Managementul implementării praxiologiei formativ-inovaționale în sistemul învățământului artistic național, care înregistrează anumite succese în domeniul vizat și, care sunt demne de a fi urmate atât de factorii interni, cât și de cei externi. |
||||||
Cuvinte-cheie praxiologia inovativ-formativă, eficiența educației artistice, succes personal, succes public, acțiunea elevului, acțiunea profesorului, pedagogia inovativă, innovative formative praxeology, efficiency of artistic education, personal success, public success, pupil‘s action, teacher‘s action, innovative pedagogy |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-157085</doi_batch_id> <timestamp>1713563663</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2016</year> </publication_date> <isbn>978-9975-3145-9-6</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Praxiologia inovativ-artistică: oportunitățile implementării</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Vladimir</given_name> <surname>Babii</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2016</year> </publication_date> <pages> <first_page>20</first_page> <last_page>32</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>