Articolul precedent |
Articolul urmator |
323 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-26 17:03 |
SM ISO690:2012 BABII, Vladimir. Praxiologia inovativ-artistică: oportunitățile implementării. In: Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan, 2 mai 2016, Bălți. Bălți: Tipografia Indigou Color, 2016, pp. 20-32. ISBN 978-9975-3145-9-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan 2016 | |||||
Conferința "Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan" Bălți, Moldova, 2 mai 2016 | |||||
|
|||||
Pag. 20-32 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
t. În materialul de față este valorificată problema implementării în învățământul artistic național a unei praxiologii formativ-inovaționale, care constituie o direcție nouă de cercetare atât în plan teoretic, cât și în plan aplicativ, fiind o continuare logică a conceptului eficienței educației artistice, elaborat recent și aprobat în laboratoarele științifice ale IȘE din Chișinău. Conceptul nominalizat fundamentează pozițiile teoretice și praxiologice ale eficienței acțiunii elevului/studentului și profesorului școlar/universitar, oferind noi deschideri pentru modernizarea sistemului învățământului artistic secundar, profesional și universitar. Rezultatele preconizate ale cercetării corelează cu rezultatele investigațiilor obținute în ramura pedagogiei inovative, desfășurate pe o arie largă de către echipa și adepții proiectului științific instituțional Managementul implementării praxiologiei formativ-inovaționale în sistemul învățământului artistic național, care înregistrează anumite succese în domeniul vizat și, care sunt demne de a fi urmate atât de factorii interni, cât și de cei externi. |
|||||
Cuvinte-cheie praxiologia inovativ-formativă, eficiența educației artistice, succes personal, succes public, acțiunea elevului, acțiunea profesorului, pedagogia inovativă, innovative formative praxeology, efficiency of artistic education, personal success, public success, pupil‘s action, teacher‘s action, innovative pedagogy |
|||||
|