Articolul precedent |
Articolul urmator |
375 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-21 22:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.6:376 (2) |
Социальная психология (963) |
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (599) |
SM ISO690:2012 PETCU, Mariana, STRATAN, Valentina. Dezvoltarea abilităților sociale la elevii cu CES. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi incluziune școlară, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 5, pp. 243-247. ISBN 978-9975-76-387-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 5, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.6:376 | ||||||
Pag. 243-247 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Suntem diferiți dar trebuie să participăm în mod egal la interacțiunea socială, dar pentru realizarea propriilor obiective uneori este necesar să adaptăm unele reguli sau norme. Consolidarea învățării devine cheia integrării oricărui copil în societate, indiferent de mediul din care provine. Învățarea nu se bazează doar pe imitare, reflex, ci prin utilizarea cât mai des a jocului de rol care-l determină pe copil să ia contact cu normele sociale, cu regulile și respectarea acestora chiar și cu depășirea unor bariere, cu rezolvarea unor probleme care îi fac să iasă din tipar. |
||||||
Cuvinte-cheie integrare, relaţii sociale, socializare, competenţe sociale, integration, social relations, socialization, social skills |
||||||
|