Dezvoltarea abilităților sociale la elevii cu CES
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
375 30
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-21 22:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.6:376 (2)
Социальная психология (963)
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (599)
SM ISO690:2012
PETCU, Mariana, STRATAN, Valentina. Dezvoltarea abilităților sociale la elevii cu CES. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi incluziune școlară, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 5, pp. 243-247. ISBN 978-9975-76-387-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 5, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Dezvoltarea abilităților sociale la elevii cu CES

CZU: 316.6:376

Pag. 243-247

Petcu Mariana1, Stratan Valentina2
 
1 Școala Profesională Specială „Emil Gârleanu”, Galați,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 11 mai 2022


Rezumat

Suntem diferiți dar trebuie să participăm în mod egal la interacțiunea socială, dar pentru realizarea propriilor obiective uneori este necesar să adaptăm unele reguli sau norme. Consolidarea învățării devine cheia integrării oricărui copil în societate, indiferent de mediul din care provine. Învățarea nu se bazează doar pe imitare, reflex, ci prin utilizarea cât mai des a jocului de rol care-l determină pe copil să ia contact cu normele sociale, cu regulile și respectarea acestora chiar și cu depășirea unor bariere, cu rezolvarea unor probleme care îi fac să iasă din tipar.

We are different but we have to participate equally in the social interaction, but in order to achieve our own goals sometimes it is necessary to adapt some rules or norms. Consolidating learning becomes the key to integrating any child into society, regardless of their background. Learning is not only based on imitation, reflex, but by using as often as possible the role play that determines the child to get in touch with social norms, rules and their observance even overcoming barriers, solving problems that I get them out of print.

Cuvinte-cheie
integrare, relaţii sociale, socializare, competenţe sociale,

integration, social relations, socialization, social skills