Articolul precedent |
Articolul urmator |
524 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-16 08:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.4:316.77 (2) |
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (590) |
Социология культуры. Культурный контекст социальной жизни (788) |
SM ISO690:2012 MOCANU, Cornelia. Comunicarea la elevii cu deficiențe mintale în mediul social. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi incluziune școlară, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 5, pp. 211-214. ISBN 978-9975-76-387-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 5, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.4:316.77 | ||||||
Pag. 211-214 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Procesul de socializare a copiilor cu deficienţă mintală se confruntă cu probleme greu de soluţionat, cum ar fi lipsa deprinderilor de comunicare interpersonală în mediul persoanelor fără deficienţe; inexistenţa necesităţii de a comunica; autoaprecierea inadecvată; perceperea negativă a altor persoane; egocentrismul; înclinaţia spre a fi întreţinuţi şi tutelaţi. Viaţa copilului cu deficienţă mintală nu presupune contactul larg cu semenii săi: dacă copilul este instituţionalizat, atunci el este înconjurat de persoane cu probleme social-psihice şi comunicative asemănătoare; dacă se află în familie, atunci alături sunt doar familia, rudele, de aceea necesitatea unei analize profunde a legităţilor de dezvoltare a comunicării la categoria dată de copii |
||||||
Cuvinte-cheie dizabilităţi, mintal, incluziune, competenţe sociale, activități extradidactice, disabilities, mental, inclusion, social skills, extra didactic activities |
||||||
|