Competența de comunicare – comprehensiune reciprocă și inter-comprehensiune
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
552 20
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-09 12:46
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:316.77+37.037 (1)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3884)
Социология культуры. Культурный контекст социальной жизни (788)
SM ISO690:2012
IAROVOI, Rodica. Competența de comunicare – comprehensiune reciprocă și inter-comprehensiune. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi incluziune școlară, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 5, pp. 186-191. ISBN 978-9975-76-387-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 5, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Competența de comunicare – comprehensiune reciprocă și inter-comprehensiune

CZU: 37.016:316.77+37.037

Pag. 186-191

Iarovoi Rodica
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 11 mai 2022


Rezumat

Curriculumul național pentru învățământul primar proiectează abilități în producerea și recepționarea mesajului oral, în situație de comunicare. Mulți cercetători s-au uitat la această problemă. Înțelegerea sau înțelegerea este încă în fața locului. Înțelegerea este condiționată de nivelul abilităților de comunicare. Scopul este de a ajunge la un consens real. Comunicarea interpersonală are loc într-un anumit context. Conext generatorul de comportament. Comportamentul non-verba creează calitatea abilităților de comunicare.

The national curriculum for primary education projects skills in producing and receiving the oral message, in communication situation. Many researchers have looked at this issue. Understanding or understanding is still in the spotlingt. Understanding is conditioned by the leved of communication skills. The goal is to reach a real consensus. Interpersonal communication takes plase in a certain context. Conext the generator of behavior. Non-verba behavior in creace the quality of communication skills.

Cuvinte-cheie
competenţă de comunicare, înţelegere reciprocă, inter-înțelegere, citire, adecvare, vorbire, context, comunicare nonverbală, performanţă, gramatică și relele textuale,

communication competence, mutual understanding, inter-understanding, reading, adequacy, speech, context, nonverbal communication, performance, grammar and textual reles