Articolul precedent |
Articolul urmator |
552 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-09 12:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:316.77+37.037 (1) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3884) |
Социология культуры. Культурный контекст социальной жизни (788) |
SM ISO690:2012 IAROVOI, Rodica. Competența de comunicare – comprehensiune reciprocă și inter-comprehensiune. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi incluziune școlară, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 5, pp. 186-191. ISBN 978-9975-76-387-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 5, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:316.77+37.037 | ||||||
Pag. 186-191 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Curriculumul național pentru învățământul primar proiectează abilități în producerea și recepționarea mesajului oral, în situație de comunicare. Mulți cercetători s-au uitat la această problemă. Înțelegerea sau înțelegerea este încă în fața locului. Înțelegerea este condiționată de nivelul abilităților de comunicare. Scopul este de a ajunge la un consens real. Comunicarea interpersonală are loc într-un anumit context. Conext generatorul de comportament. Comportamentul non-verba creează calitatea abilităților de comunicare. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă de comunicare, înţelegere reciprocă, inter-înțelegere, citire, adecvare, vorbire, context, comunicare nonverbală, performanţă, gramatică și relele textuale, communication competence, mutual understanding, inter-understanding, reading, adequacy, speech, context, nonverbal communication, performance, grammar and textual reles |
||||||
|