Predarea noțiunilor de morfologie la clasele primare
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
274 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-17 17:42
SM ISO690:2012
POPA, Florentina. Predarea noțiunilor de morfologie la clasele primare. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 1 ianuarie 2021, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Vol.19, Partea 2, pp. 33-39. ISBN 978-9975-46-296-9. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.19, Partea 2, 2021
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
19, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2021

Predarea noțiunilor de morfologie la clasele primare


Pag. 33-39

Popa Florentina
 
 
 
Disponibil în IBN: 6 mai 2022


Rezumat

This article identifies the most effective ways to teach morphology to primary school students. The teaching of grammatical notions in primary classes must be done according to the concentric principle, based on the literary text, applying the most effective teaching methods. Teachers working in the field of primary education will be able to form grammar competence in students, if they select teaching methods that involve the active participation of students in order to apply grammatical notions in communicative contexts.In order to prepare the future adult, the teacher communicates through various activities the notions of language. A correct expression is based on the work of a competent teacher and the exercise of a persevering student. Teaching grammar notions in the primary cycle is the most important link in acquiring, developing communication situations and then in practicing them.

Prezentul articol identifică modalitățile cele mai eficiente în predarea noțiunilor de morfologie la elevii nivelului primar de învățământ. Predarea noțiunilor gramaticale în clasele primare trebuie realizat conform principiului concentric, în baza textului literar, aplicând cele mai eficiente metode didactice. Cadrele didactice care activează în domeniul învățământului primar vor reuși să formeze competența gramaticală la elevi, dacă vor selecta metodele didactice care presupun participarea activă a elevilor în vederea aplicării noțiunilor gramaticale în contexte comunicative. Pentru a pregăti viitorul adult, învățătorul comunică prin diverse activități noțiunile de limbă. O exprimare corectă are la bază munca unui cadru didactic competent și exercițiul unui elev perseverent. Predarea noțiunilor gramaticale în ciclul primar este cea mai importantă verigă în dobândirea, dezvoltarea situațiilor de comunicare și apoi în exersarea acestora.

Cuvinte-cheie
morphology, knowledge, teaching, activity, learning, student,

morfologie, cunoştinţe, predare, activitate, învăţare, elev