Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1112 141 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-05 19:21 |
SM ISO690:2012 ARDELEANU, Sanda-Maria, COROI, Ioana-Crina. Forţa discursului într-o campanie electorală. In: La Francopolyphonie, 2010, nr. 5, pp. 33-43. ISSN 1857-1883. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
La Francopolyphonie | |||||
Numărul 5 / 2010 / ISSN 1857-1883 | |||||
|
|||||
Pag. 33-43 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Studiul mass-media, discurs, text, expresii şi gesturi, din diferite puncte de vedere (studiul
cultural, lingvistic, discursiv, pragmatic, semantic, semiotic etc.), înseamnă o raportare atât la
cunoştinţe teoretice, cât şi la experienţa noastră de telespectatori, care, de nenumărate ori, pare să conducă vieţile profesionale din spatele ecranului. Articolul nostru îşi propune să reconfirme faptul că mass-media poate genera tipuri de texte demne de o atenţie deosebită în demersul de investigare textuală. |
|||||
|