Forţa discursului într-o campanie electorală
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1112 141
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-05 19:21
SM ISO690:2012
ARDELEANU, Sanda-Maria, COROI, Ioana-Crina. Forţa discursului într-o campanie electorală. In: La Francopolyphonie, 2010, nr. 5, pp. 33-43. ISSN 1857-1883.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
La Francopolyphonie
Numărul 5 / 2010 / ISSN 1857-1883

Forţa discursului într-o campanie electorală

Pag. 33-43

Ardeleanu Sanda-Maria, Coroi Ioana-Crina
 
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2013


Rezumat

Studiul mass-media, discurs, text, expresii şi gesturi, din diferite puncte de vedere (studiul cultural, lingvistic, discursiv, pragmatic, semantic, semiotic etc.), înseamnă o raportare atât la cunoştinţe teoretice, cât şi la experienţa noastră de telespectatori, care, de nenumărate ori, pare să conducă vieţile profesionale din spatele ecranului. Articolul nostru îşi propune să reconfirme faptul că mass-media poate genera tipuri de texte demne de o atenţie deosebită în demersul de investigare textuală.