Articolul precedent |
Articolul urmator |
299 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-25 15:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.111`246.3 (1) |
Английский язык (671) |
SM ISO690:2012 DIACONU, Luminiţa. Multilingualism: Perspectives, Benefits and Challenges. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, 8 octombrie 2021, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 10, Vol. I, pp. 36-40. ISBN 978-9975-50-271-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 10, Vol. I, 2021 |
||||||
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică" Bălți, Moldova, 8 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.111`246.3 | ||||||
Pag. 36-40 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul oferă un scurt sondaj analitic al practicilor multilingvismului, consecințele sale, beneficiile sale în educație și discuții despre modalitățile adecvate de realizare a acestuia în educație. Multilingvismul se referă la utilizarea mai multor competențe lingvistice. În general, există atât practici oficiale cât și neoficiale de multilingvism. Un scurt sondaj privind practicile de multilingvism indică faptul că Canada, Belgia și Elveția sunt declarate oficial țări multilingve. Multilingvismul prezintă atât consecințe politice, cât și lingvistice. Consecințele lingvistice includ dezvoltarea unei lingua franca, crearea de limbi mixte într-un mediu lingvistic, îmbunătățește strategiile de comunicare interculturală și abilitățile de comunicare interculturală. Beneficiile practicilor de multilingvism în educație includ crearea și aprecierea conștientizării culturale, adaugă valoare academică și educațională, îmbunătățește crea-tivitatea, adaptarea în societate și aprecierea limbilor locale. |
||||||
Cuvinte-cheie limbă, beneficii, multilingvism, bilingvism |
||||||
|