Articolul precedent |
Articolul urmator |
362 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-26 11:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3 (712) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3901) |
SM ISO690:2012 CODREANU, Florina, MARIN, Mariana. Preocuparea cadrelor didactice pentru formarea competenței de ascultare activă la elevi. In: Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale, Ed. 1, 20-22 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 273-284. ISBN 978-9975-46-567-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale 2021 | ||||||
Conferința "Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale" 1, Chişinău, Moldova, 20-22 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3 | ||||||
Pag. 273-284 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Competența de comunicare este considerată o competență-cheie care se dorește a fi dezvoltată în procesul didactic, întrucât reprezintă un factor primordial în procesul de relaționare a oamenilor pe întreg parcursul vieții. Prin menirea și priceperea cadrelor didactice se urmărește ca elevii să fie implicați în situații concrete de comunicare în care să-și valorifice cunoștințele și mai ales să-și exerseze competența de ascultare activă. În contextul pandemic în care tehnologia ne ocupă din ce în ce mai mult timpul și viața, elevii par a face eforturi mari pentru a descoperi limita dintre real și virtual, iar profesorii trăiesc adesea frustrarea de a fi doar auziți, nu și ascultați sau înțeleși. Iată de ce stă în puterea lor să elimine barierele și blocajele în comunicare și să aplice reguli de aur și tehnici de dezvoltare a competenței de ascultare activă. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă, comunicare, ascultare activă, abilităţi, competence, communication, active listening, abilities |
||||||
|