Transdisciplinaritatea- noutate şi implementare în treapta primară prin intermediul proiectelor transnaționale,”Educație online"
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
346 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-23 13:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:004 (107)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3844)
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4102)
SM ISO690:2012
CREȚU, Tatiana. Transdisciplinaritatea- noutate şi implementare în treapta primară prin intermediul proiectelor transnaționale,”Educație online". In: Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale, Ed. 1, 20-22 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 264-273. ISBN 978-9975-46-567-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale 2021
Conferința "Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale"
1, Chişinău, Moldova, 20-22 octombrie 2021

Transdisciplinaritatea- noutate şi implementare în treapta primară prin intermediul proiectelor transnaționale,”Educație online"

CZU: 37.016:004

Pag. 264-273

Crețu Tatiana
 
Gimnaziul nr.102, Chișinău
 
Disponibil în IBN: 26 aprilie 2022


Rezumat

Noua educație are obligația de a apropia procesul educațional de viața cotidiană a elevilor și de nevoile comunității în care aceștia trăiesc, de a avea în vedere complexitatea rolurilor pe care le vor juca elevii de azi in societatea viitoare. Noul tip de educație se bazează pe patru competențe fundamentale, competențe de tip transdisciplinar: a învăța să cunoști, a învăța să faci; a învăța să trăiești împreună cu ceilalți; a învăța să fii. O nouă oportunitate de implementare a demersului transdisciplinar a apărut ca o necesitate pe parcursul pandemiei COVID-19 prin proiecte de parteneriate transnaționale „Educație online fără hotare”.

New education has to make its way closer to pupils' everyday life and the needs of the communities where they live ,to take into consideration the roles that pupils' of today will have in the society of tomorrow. The new type of education based on four fundamental competences that are transdisciplinary: to learn to know, to learn to do, to learn to live together, to learn to be. A new opportunity of implementing the transdisciplinary approach appeared as a need during the COVID-19 pandemic through transnat

Cuvinte-cheie
transdisciplinar, parteneriate, transnational, competențe,

Transdisciplinary, partnerships, transnational, competences