Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
482 67 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-28 17:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.091 (72) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2013) |
SM ISO690:2012 ANDRIEŞ, Vasile. Abordări conceptuale și organizaționale ale educației nonformale a elevilor. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 1(73), pp. 90-96. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.1.15 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 1(73) / 2022 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.1.15 | |||||||
CZU: 373.091 | |||||||
Pag. 90-96 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În cadrul prezentului articol ne propunem să dezvoltăm/explicăm o serie de noțiuni și concepte, în vederea elucidării domeniului educației nonformale a elevilor și, anume, tipului de activități: extracurricular/ extrașcolar/ complementar/suplimentar. În realitate, granițele dintre cele două tipuri de educație (extracurricular/ extrașcolar) nu sunt ușor de trasat, existând suprapuneri, dar și divergențe conceptuale. |
|||||||
Cuvinte-cheie activitate extrașcolară, activitate extracurriculară, educaţie nonformală, educaţie complementară, circuit pedagogic, instituţie de învăţământ, sistem educaţional, extracurricular activity, extracurricular activity, non-formal education, complementary education, pedagogical circuit, educational institution, educational system |
|||||||
|