Impactul utilizării manualelor digitale în formarea gândirii științifice la disciplina Științe ale naturii
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
426 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-16 21:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:004:5 (7)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4112)
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4411)
МАТЕМАТИКА. ЕСТЕСТВЕННЫЕ НАУКИ (13185)
SM ISO690:2012
IORDACHE (NEAGU), Marieta. Impactul utilizării manualelor digitale în formarea gândirii științifice la disciplina Științe ale naturii. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice, 18-22 iunie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 141-145. ISBN 978-9975-46-541-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p141-145
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice 2021
Conferința "Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice"
Chisinau, Moldova, 18-22 iunie 2021

Impactul utilizării manualelor digitale în formarea gândirii științifice la disciplina Științe ale naturii

The impact of using digital textbooks in the formation of scientific thinking in the discipline of Natural Sciences

DOI:https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p141-145
CZU: 37.016:004:5

Pag. 141-145

Iordache (Neagu) Marieta12
 
1 Școala Gimnazială „Ion Ionescu”, Valea Călugărească, România,
2 Școala Gimnazială Rachieri – structură, Prahova
 
 
 
Disponibil în IBN: 21 aprilie 2022


Rezumat

O educație de calitate ar trebui să asigure un echilibru cultural și valoric. Evoluția rapidă a tehnologiei este o realitate în zilele noastre în toate domeniile de activitate, inclusiv în sistemul de învățământ. Crearea unui context favorabil de învățare de calitate devine un imperativ al timpului. Educația dobândită astăzi în școală nu este suficientă pentru a face față avalanșei de schimbări cu care se confruntă umanitatea. Utilizarea manualului digital în școala primară contribuie la conștientizarea de către elevi a posibilității folosirii tehnologie pentru propria formare, fiind o punte între lumea digitală a acestuia și școală. În mod particular, în cadrul orelor de științe ale naturii, face posibilă o mai bună înțelegere a fenomenelor și cunoștințelor, suplinind imposibilitatea contactului direct cu o realitate virtuală. Astfel, se stimulează gândirea rațională bazată pe știință, explicând fenomenele petrecute în natură pe înțelesul elevilor.

Quality education should ensure a cultural and value balance. The rapid evolution of technology is a reality today in all areas of activity, including the education system. Creating a favorable quality learning context becomes an imperative of the time. The education acquired today in school is not enough to cope with the avalanche of changes facing humanity The use of the digital textbook in primary school contributes to the awareness of students of the possibility of using technology for their own training, being a bridge between its digital world and school. In particular, in the natural sciences classes, it makes possible a better understanding of phenomena and knowledge, making up for the impossibility of direct contact with a virtual reality. Thus, the rational thinking based on science is stimulated, explaining the phenomena that happened in nature on the students' understanding.

Cuvinte-cheie
manual şcolar, manual digital, criteriile de evaluare a manualului, gândirea științifică, competențe investigațională, ştiinţe ale naturii,

textbook, digital textbook, textbook evaluation criteria, scientific thinking, investigative skills, natural sciences