Articolul precedent |
Articolul urmator |
426 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-16 21:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:004:5 (7) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4112) |
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4411) |
МАТЕМАТИКА. ЕСТЕСТВЕННЫЕ НАУКИ (13185) |
SM ISO690:2012 IORDACHE (NEAGU), Marieta. Impactul utilizării manualelor digitale în formarea gândirii științifice la disciplina Științe ale naturii. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice, 18-22 iunie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 141-145. ISBN 978-9975-46-541-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p141-145 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice 2021 | ||||||||
Conferința "Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice" Chisinau, Moldova, 18-22 iunie 2021 | ||||||||
|
||||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p141-145 | ||||||||
CZU: 37.016:004:5 | ||||||||
Pag. 141-145 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
O educație de calitate ar trebui să asigure un echilibru cultural și valoric. Evoluția rapidă a tehnologiei este o realitate în zilele noastre în toate domeniile de activitate, inclusiv în sistemul de învățământ. Crearea unui context favorabil de învățare de calitate devine un imperativ al timpului. Educația dobândită astăzi în școală nu este suficientă pentru a face față avalanșei de schimbări cu care se confruntă umanitatea. Utilizarea manualului digital în școala primară contribuie la conștientizarea de către elevi a posibilității folosirii tehnologie pentru propria formare, fiind o punte între lumea digitală a acestuia și școală. În mod particular, în cadrul orelor de științe ale naturii, face posibilă o mai bună înțelegere a fenomenelor și cunoștințelor, suplinind imposibilitatea contactului direct cu o realitate virtuală. Astfel, se stimulează gândirea rațională bazată pe știință, explicând fenomenele petrecute în natură pe înțelesul elevilor. |
||||||||
Cuvinte-cheie manual şcolar, manual digital, criteriile de evaluare a manualului, gândirea științifică, competențe investigațională, ştiinţe ale naturii, textbook, digital textbook, textbook evaluation criteria, scientific thinking, investigative skills, natural sciences |
||||||||
|