Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
478 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-25 12:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2:376.36.015.3 (2) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2007) |
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (591) |
SM ISO690:2012 OLĂRESCU, Valentina, HACEATREAN, Olesea. Conștiința fonologică în contextul dezvoltării limbajului și comunicării.. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 1(73), pp. 61-71. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.1.11 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1(73) / 2022 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.1.11 | ||||||
CZU: 373.2:376.36.015.3 | ||||||
Pag. 61-71 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul conține sinteza studiului comparativ realizat prin investigarea a două categorii de copii preșcolari de 6-7 ani, cu dezvoltare tipică și cu tulburare fonologică. Se descriu și interpretează rezultatele experimentale obținute de către copii la metoda Conștiința fonologică și se estimează diferența existentă între ei. În scopul remedierii tulburării fonologice, s-au desfășurat ședințe psiho-logopedice, proiectate în baza unui program integrativ compus din exerciții, jocuri și tehnici cu scop determinat. S-a verificat eficiența activităților de recuperare a tulburării fonologice, prin retestarea copiilor preșcolari cu tulburare fonologică, implicați în intervenție. Prelucrarea statistică a confirmat validitatea intervenției specializate desfășurate |
||||||
Cuvinte-cheie constiință fonologică, limbaj, activitate logopedică, program psiho-logopedic integrativ, dezvoltare tipică, phonological awareness, language, speech therapy activity, integrative psycho-speech therapy program, typical development |
||||||
|