Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
543 38 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-25 12:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (476) |
Организация обучения (523) |
SM ISO690:2012 POGOLŞA, Lilia, PERLIMAN, Victoria. Competența profesională didactică – indiciu de performanță și eficiență în procesul de profesionalizare a carierei didactice. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 1(73), pp. 14-18. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.1.02 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 1(73) / 2022 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.1.02 | |||||||
CZU: 37.091 | |||||||
Pag. 14-18 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Pentru orice domeniu de activitate, noțiunea de „competență” constituie criteriul ce garantează o performanță și eficiență. Articolul dat propune o analiză structurată a conceptului de competență și competență profesională a cadrului didactic, fiind identificate câteva clasificări și tipuri ale competenței profesionale necesare în procesul de profesionalizare a carierei didactice. |
|||||||
Cuvinte-cheie educaţie, compentență, competenţă profesională, profesionalizare, carieră didactică, education, competence, professional competence, professionalisation, Teaching career |
|||||||
|