Articolul precedent |
Articolul urmator |
333 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-17 19:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016[371.212+371.12]:371.279.7 (1) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3885) |
SM ISO690:2012 MARCOCI DIMA, Andreea. Formarea competențelor de specialitate prin intermediul metodelor moderne la disciplinele economice. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Managementul educaţional. Pedagogia școlii superioare, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol.6, pp. 112-117. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol.6, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016[371.212+371.12]:371.279.7 | ||||||
Pag. 112-117 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul tratează aspecte legate de procesul de predare-învățare prin intermediul metodelor moderne, în cadrul instruirii școlare. Aplicarea metodelor moderne reprezină strategiile cele mai frecvent utilizate de către profesori în activitățile centrate pe elev, astfel aceastea permit subiectului învățării un contact direct cu materialul studiat și formarea competențelor de specialitate. Activitățile de învățare individuale sau cooperante în care sunt folosite metodele moderne de predare-învățare sunt cele care pot conduce cu ușurință la formarea competențelor, și nu doar simpla transmitere de informații de către profesor. |
||||||
Cuvinte-cheie elev, profesor, competențe, metode moderne, învăţare, student, teacher, competences, modern methods, learning |
||||||
|