Formarea competențelor de specialitate prin intermediul metodelor moderne la disciplinele economice
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
333 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-17 19:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016[371.212+371.12]:371.279.7 (1)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3885)
SM ISO690:2012
MARCOCI DIMA, Andreea. Formarea competențelor de specialitate prin intermediul metodelor moderne la disciplinele economice. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Managementul educaţional. Pedagogia școlii superioare, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol.6, pp. 112-117. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol.6, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Formarea competențelor de specialitate prin intermediul metodelor moderne la disciplinele economice

CZU: 37.016[371.212+371.12]:371.279.7

Pag. 112-117

Marcoci Dima Andreea
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 6 aprilie 2022


Rezumat

Articolul tratează aspecte legate de procesul de predare-învățare prin intermediul metodelor moderne, în cadrul instruirii școlare. Aplicarea metodelor moderne reprezină strategiile cele mai frecvent utilizate de către profesori în activitățile centrate pe elev, astfel aceastea permit subiectului învățării un contact direct cu materialul studiat și formarea competențelor de specialitate. Activitățile de învățare individuale sau cooperante în care sunt folosite metodele moderne de predare-învățare sunt cele care pot conduce cu ușurință la formarea competențelor, și nu doar simpla transmitere de informații de către profesor.

The article deals with aspects related to the teaching-learning process through modern methods, within the framework of school instruction. The application of modern methods represents the most frequently used strategies by teachers in student-centered activities, so they allow the subject of learning a direct contact with the studied material and the formation of specialized competences. The individual or cooperative learning activities in which modern teaching-learning methods are used are those that can easily lead to the formation of competences, and not just the simple transmission of information by the teacher.

Cuvinte-cheie
elev, profesor, competențe, metode moderne, învăţare,

student, teacher, competences, modern methods, learning