Articolul precedent |
Articolul urmator |
569 59 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 21:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.322.9:373.3 (2) |
Воспитание. Обучение. Образование (14312) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2014) |
SM ISO690:2012 ARMAŞU-CANŢÎR, Ludmila, SCÎNTEI, Liliana. Formarea competenței de receptare orală la școlarul mic prin intermediul tehnicilor de ascultare activă. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 137-142. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.322.9:373.3 | ||||||
Pag. 137-142 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Ascultarea este o abilitate fundamentală inerentă în dobândirea deprinderilor intelectuale de bază: vorbire, citire, scriere. În prezent se acordă din ce în ce mai multă atenție ascultării din mai multe perspective: ca parte a comunicării orale, ca factor ce influențează dezvoltarea limbajului și ca factor de influență în alfabetizare. Curriculum-ul pentru învățământul primar, disciplina limba și literatura română, prevede formarea competenței de receptare a mesajelor orale în contexte de comunicare cunoscute. Eforturile de optimizare a acestei competențe în limba maternă trebuie îndreptate spre proiectarea unor scenarii didactice bazate pe ascultare activă și comprehensiune, construirea unor strategii didactice specifice și crearea unor mijloace de învățământ de calitate. |
||||||
Cuvinte-cheie competența de receptare a mesajului oral, ascultare activă, comprehensiune, strategii didactice, resurse digitale, competence of receiving the oral message, active listening, comprehension, teaching strategies, digital resources |
||||||
|