Articolul precedent |
Articolul urmator |
362 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-10 14:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.7:37.016 (1) |
Психология (3396) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934) |
SM ISO690:2012 BURCĂ, Ana. Cunoașterea preșcolarilor – condiție primordială pentru aplicarea teoriei inteligențelor multiple. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 24-30. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.7:37.016 | ||||||
Pag. 24-30 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cunoașterea elevilor este o condiție a îndeplinirii meseriei de dascăl. Teoria inteligențelor multiple ajută la cunoașterea copilului, a înclinațiilor, trăsăturilor morale ale acestuia, prin observații, discuții cu diverse persoane, analiza comportamentului, toate acestea pentru individualizare și tratare diferențiată ca cheie a succesului procesului educativ. Pentru a afla tipul de inteligență predominant la un elev, am conceput un test cu câte 10 premise/afirmații posibile. Tipul de inteligență predominant este acela unde se obține cel mai mare punctaj. |
||||||
Cuvinte-cheie cunoașterea copilului, unicitate, inteligenţă, inteligențe multiple, teoria inteligenţelor multiple, învățare diferențiată, child knowledge, intelligence, uniqueness, multiple intelligences, multiple intelligences theory, differentiated learning |
||||||
|