Cunoașterea preșcolarilor – condiție primordială pentru aplicarea teoriei inteligențelor multiple
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
362 22
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-10 14:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.7:37.016 (1)
Психология (3396)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934)
SM ISO690:2012
BURCĂ, Ana. Cunoașterea preșcolarilor – condiție primordială pentru aplicarea teoriei inteligențelor multiple. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 24-30. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Cunoașterea preșcolarilor – condiție primordială pentru aplicarea teoriei inteligențelor multiple

CZU: 159.922.7:37.016

Pag. 24-30

Burcă Ana12
 
1 Şcoala Gimnazială Bereşti-Tazlău,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 5 aprilie 2022


Rezumat

Cunoașterea elevilor este o condiție a îndeplinirii meseriei de dascăl. Teoria inteligențelor multiple ajută la cunoașterea copilului, a înclinațiilor, trăsăturilor morale ale acestuia, prin observații, discuții cu diverse persoane, analiza comportamentului, toate acestea pentru individualizare și tratare diferențiată ca cheie a succesului procesului educativ. Pentru a afla tipul de inteligență predominant la un elev, am conceput un test cu câte 10 premise/afirmații posibile. Tipul de inteligență predominant este acela unde se obține cel mai mare punctaj.

Knowing the students is a condition of fulfilling the profession of teacher. The Theory of Multiple Intelligences helps to know the child, his inclinations, moral traits, through observations, discussions with various people, behavioral analysis, all for individualization and differentiated treatment as the key to the success of the educational process. In order to find out the predominant type of intelligence in a student, we designed a test with 10 possible premises / statements. The predominant type of intelligence is the one where the highest score is obtained.

Cuvinte-cheie
cunoașterea copilului, unicitate, inteligenţă, inteligențe multiple, teoria inteligenţelor multiple, învățare diferențiată,

child knowledge, intelligence, uniqueness, multiple intelligences, multiple intelligences theory, differentiated learning