Cercetarea prin prisma abordării inovative STEAM
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
586 69
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-20 21:51
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:54+001.8`)1:371.314.6 (2)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3844)
Химия. Кристаллография. Минералогия (1997)
Общая методология. Научные и технические методы исследований, изучения, поисков и дискуссий. Научный анализ и синтез (1133)
SM ISO690:2012
CAZACIOC, Nadejda, ROTARI, Veronica. Cercetarea prin prisma abordării inovative STEAM. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă: . Chimie, Ed. 9, 19-20 martie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția 9, Vol.2, pp. 176-182. ISBN 978-9975-76-391-2 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă
Ediția 9, Vol.2, 2022
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă"
9, Chişinău, Moldova, 19-20 martie 2022

Cercetarea prin prisma abordării inovative STEAM

Research through the innovative STEAM approach

CZU: 37.016:54+001.8`)1:371.314.6

Pag. 176-182

Cazacioc Nadejda12, Rotari Veronica3
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Liceul Teoretic „Ştefan cel Mare”, s.Taraclia, r-nul Căuşeni,
3 Liceul Teoretic „Mihai Eminescu”, or. Ungheni
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 28 martie 2022


Rezumat

Cunoașterea științifică aduce un plus valoare a relației dintre cele două trepte esențiale ale învățării: empirică și abstractă. Conceptul de cunoaștere face referința la interrelația dintre subiectul învățării și realitatea pe care o trăiește. Formarea directă a competențelor prin învățarea activă în cadrul proiectelor e cercetare STEAM. Scopul acestei lucrări este de a analiza eficacitatea proiectelor de cercetare STEAM implementate în cadrul liceal la disciplina de studiu chimie.

Scientific knowledge adds value to the relationship between the two essential stages of learning: empirical and abstract. The concept of knowledge refers to the interrelationship between the subject of learning and the reality he or she experiences. Direct skills training through active learning in STEAM research projects. The aim of this paper is to analyse the effectiveness of STEAM research projects implemented in the high school chemistry subject.

Cuvinte-cheie
cercetare, proiect, STEAM, PET-uri, metode, chimie,

research, project, STEAM, pets, Methods, Chemistry