Strategii de stimulare a motivaţiei elevilor la orele de chimie
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
573 60
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-19 14:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.947.5:37.016+54 (1)
Психология (3362)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3885)
Химия. Кристаллография. Минералогия (2025)
SM ISO690:2012
BOSTAN, Diana, MELENTIEV, Eugenia, PERNAI, Alexandra. Strategii de stimulare a motivaţiei elevilor la orele de chimie. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă: . Chimie, Ed. 9, 19-20 martie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția 9, Vol.2, pp. 161-167. ISBN 978-9975-76-391-2 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă
Ediția 9, Vol.2, 2022
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă"
9, Chişinău, Moldova, 19-20 martie 2022

Strategii de stimulare a motivaţiei elevilor la orele de chimie

Strategies to stimulate students' motivation in chemistry classes

CZU: 159.947.5:37.016+54

Pag. 161-167

Bostan Diana1, Melentiev Eugenia1, Pernai Alexandra2
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Liceul Teoretic Andrei Vartic, Ialoveni
 
 
Disponibil în IBN: 28 martie 2022


Rezumat

Motivația este un factor determinant în obţinerea succesului în orice domeniu de activitate. Aceasta devine o sursă importantă de optimizare a procesului didactic, o provocare pentru toate personajele din procesul educaţional: elevi, profesori, părinţi. Noile tendințe în didactica chimiei promovează instruirea centrată pe elev şi dezvoltarea personalităţii acestuia, ce reprezintă subiectul actului de învăţare calitativă. Observăm frecvent o lipsă de interes pentru învăţarea chimiei la majoritatea elevilor sau o motivaţie insuficientă pentru a obţine performanţe. În lucrare sa examenează strategiile și metodele de stimulare a motivaței elevilor. Actual, prin utilizarea metodelor motivaționale putem deschide elevilor calea de însușire mai productivă a obiectului chimie.

Abstract: An essential factor for success in any field of activity is motivation. This is becoming an important source for optimizing the teaching process, a challenge for all educational participants: students, teachers, parents. New approaches in chemistry teaching promote student-centered learning and personal development, which in its turn contribute to the qualitative learning. We often see a lack of interest in most students while learning chemistry or insufficient motivation to perform on the lesson. In his paper he examines the strategies and methods of stimulating students' motivation. Currently, by using motivational methods, we can open the way for students to learn more about the subject of chemistry.

Cuvinte-cheie
motivaţie, metode, motive educaționale, motivele cognitive și sociale, strategie didactică, tehnici, aspecte de organizare.,

motivation, Methods, educational motives, cognitive and social motives, teaching strategy, techniques, organizational aspects.