Soluţionarea situaţiilor de încăpăţinare la vârsta şcolară mică
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1073 22
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-10 13:25
SM ISO690:2012
TROFĂILĂ, Lidia. Soluţionarea situaţiilor de încăpăţinare la vârsta şcolară mică . In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2012, nr. 27, pp. 18-26. ISSN 1857-0224.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Numărul 27 / 2012 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432

Soluţionarea situaţiilor de încăpăţinare la vârsta şcolară mică

Pag. 18-26

Trofăilă Lidia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 12 decembrie 2013


Rezumat

The formation of the character in primary school is a problem today. The most important is the moment of that trait of character became dominant that are included in the child’s character structure. There are required positive agreeable traits of character. There are often met and negative traits while are developed by the children themselves. One of the negative traits is the obstinacy which is frequently met in spite of the children’s age. This trait is also met in cases then the child can’t deal with some circumstances but the desire for self affirmation and independence is very high.

Formarea caracterului la vârsta şcolară mică este o problemă deosebit de actuală în perioada dată. Important este acel moment ce trăsături de caracter vor deveni dominante, se vor include în structura caracterului copilului. Sunt solicitate trăsăturile pozitive, agreabile de caracter, dar frecvent se întâlnesc şi trăsături negative, pe care copiii şi le dezvoltă singuri. Una din aceste trăsături este încăpăţinarea, frecvent întâlnită în pofida vârstei copiilor, dar şi în cazurile când copilul nu poate face faţă anumitor împrejurări, dar dorinţa de autoafirmare, independenţă este destul de mare.

Cuvinte-cheie
caracter, autoafirmare, independenţă, protest, surmenaj, negativism, cunoaştere de sine,

trăsături de caracter pozitive, fundamentale, secundare, dificile, defavorabile, încăpăţinare, îndărătnicire, educaţie autoritară, alintare, răsfăţare, situaţii paradoxale, încăpăţinare persistentă, situaţii dificile.,

negative, opunere