Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
534 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 09:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.091:004 (5) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2013) |
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4182) |
SM ISO690:2012 DOROȘ, Angela, PÎRȚAC, Mariana. Model de literație transdisciplinară: Revista școlară digitală. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 1(131), pp. 31-35. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6226415 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(131) / 2022 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6226415 | ||||||
CZU: 373.091:004 | ||||||
Pag. 31-35 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul de față își propune să ofere un model de literație transdisciplinară a unui text, fără a avea pretenția să epuizeze tema vizată. Sunt prezentați schematic pașii de pregătire, realizare, evaluare și diseminare a proiectului transdisciplinar „Revista școlară digitală”. Se vor face referiri la instrumentarul de lucru, detalieri despre etape, modalitatea de coordonare a proiectului, impactul asupra elevilor etc. |
||||||
Cuvinte-cheie transdisciplinaritate, proiect școlar, etape de realizare, literație, revistă digitală, ransdisciplinarity, school project, stages of implementation, literacy, digital magazine |
||||||
|