Principii ce întemeiază un curriculum special de învăţare a limbii
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
834 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 18:27
SM ISO690:2012
ROTARU, Maria. Principii ce întemeiază un curriculum special de învăţare a limbii. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2007, nr. 7, pp. 22-32. ISSN 1857-0224.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Numărul 7 / 2007 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432

Principii ce întemeiază un curriculum special de învăţare a limbii

Pag. 22-32

Rotaru Maria
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 17 decembrie 2013


Rezumat

Curriculum at the Romanian language for children with mental disabilities has its aim to contribute to the general development of these children, to their socialization and the main goal is to correct and/or recuperate the lack of development through the connection of the language and psycho intellectual processes.