Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
834 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 18:27 |
SM ISO690:2012 ROTARU, Maria. Principii ce întemeiază un curriculum special de învăţare a limbii. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2007, nr. 7, pp. 22-32. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 7 / 2007 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
Pag. 22-32 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Curriculum at the Romanian language for children with mental disabilities has its aim to contribute to the general development of these children, to their socialization and the main goal is to correct and/or recuperate the lack of development through the connection of the language and psycho intellectual processes. |
||||||
|