Articolul precedent |
Articolul urmator |
505 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-17 23:29 |
SM ISO690:2012 PINTILII, Alina. Synonymy – a paradigmatic semantic relation between words. Ways of teaching synonymy. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, Ed. 8, 4 iunie 2021, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2021, Vol.8, Partea 2, pp. 283-287. ISBN 2587-3563. ISSN E-ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.8, Partea 2, 2021 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" 8, Cahul, Moldova, 4 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 283-287 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Sinonimia este o componentă semnificativă a vocabularului unei limbi și de aceea ea trebuie predată în mod eficient persoanelor care învață limba engleză ca limbă străină pentru a deveni vorbitori competenți și fluenți de limbă engleză. Având în vedere cele de mai sus, articolul dat definește sinonimia ca o relație semantico-paradigmatică dintre cuvinte și descrie tipurile ei, intenționând să îi acorde atenția cuvenită și să facă profesorii de limbă engleză să realizeze faptul că ei pot ajuta elevii lor să depășească dificultățile referitoare la utilizarea sinonimelor. În această privință, lucrarea sugerează mai multe însărcinări practice pe care profesorii le pot da elevilor pentru a-i familiariza cu diferite tipuri de sinonimie și pentru a-i face conștienți de rolul contextului în alegerea sinonimului potrivit, instruindu-i astfel să folosească sinonimele în mod corespunzător. |
||||||
Cuvinte-cheie sinonimie, predare, însărcinare, persoană care învață limba engleză ca limbă străină, sinonimie, predare, însărcinare, persoană care învață limba engleză ca limbă străină |
||||||
|