Articolul precedent |
Articolul urmator |
659 61 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 17:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138+366.1:339.1:004 (1) |
Общие вопросы торговли. Рынок (811) |
Консьюмеризм. Движение в защиту интересов потребителей (154) |
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4172) |
SM ISO690:2012 GUJUMAN, Lucia, SAVA, Lilia, VINOCUROVA, Marina, SOROCHIN, Serafima. Politica de marketing a furnizorilor de servicii sub influența comportamentului consumatorilor pe piața comunicațiilor electronice. In: Dezvoltarea economico-socială durabilă a euroregiunilor şi a zonelor transfrontaliere, 29 octombrie 2021, Iași, România. Iași, România: Performantica, 2021, Vol.40, pp. 241-249. ISBN 978-606-685-831-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dezvoltarea economico-socială durabilă a euroregiunilor şi a zonelor transfrontaliere Vol.40, 2021 |
||||||
Conferința "Dezvoltarea economico-socială durabilă a euroregiunilor şi a zonelor transfrontaliere" Iași, România, Romania, 29 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138+366.1:339.1:004 | ||||||
Pag. 241-249 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Digital transformation is about delivering technology in an efficient, accountable, transparent and audible way for the benefit of all. This involves applying technology to create a culture that embraces new digital technologies in order to improve the efficiency and effectiveness of life. |
||||||
Cuvinte-cheie Market, electronic, policy, consumer, behavoir |
||||||
|