Adaptarea instrumentelor digitale în predarea matematicii
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
379 28
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-25 22:54
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
004+372.851 (1)
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4103)
Воспитание. Обучение. Образование (14077)
SM ISO690:2012
ZEGREA, Luminița Gabriela, ANGHELACHE, Iulia Nela. Adaptarea instrumentelor digitale în predarea matematicii. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) . Studierea informaticii și tehnologiilor informaționale din perspectiva STEAM, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 163-169. ISBN 978-9975-76-357-8..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Vol.1, 2021
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)."
Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021

Adaptarea instrumentelor digitale în predarea matematicii

CZU: 004+372.851

Pag. 163-169

Zegrea Luminița Gabriela1, Anghelache Iulia Nela2
 
1 Universitatea Politehnică din Bucureşti,
2 Universitatea „Dunarea de Jos”, Galați
 
Disponibil în IBN: 12 noiembrie 2021


Rezumat

Instrumentele digitale sunt utilizate pentru a avea lecții atractive , prietenoase și eficiente sau pentru un feedback real și obiectiv. În abordarea didactică este necesară actualizarea acestora. Sunt adaptate nevoilor educaționale din toate etapele procesului de învățare. Platformele suport, populate cu lecții în care sunt înglobate elemente atractive, proiectate sau nu de profesorul care le folosește, dar care conțin și secțiuni de autoevaluare/evaluare pentru a afla nivelul de înțelegere, de însușire și de aplicare a cunoștințelor pe care le deține, sunt foarte în vogă. Platforma Moodle oferă un astfel de suport, care face matematica ușoară, frumoasă și accesibilă.

Digital tools are used to have attractive, friendly and effective lessons or for real and objective feedback. In the didactic approach it is necessary to update them. They are adapted to the educational needs of all stages of the learning process. Support platforms, populated with lessons that include attractive elements, designed or not by the teacher who uses them, but which also contain self-assessment / assessment sections to find out the level of understanding, mastery and application of the knowledge he has, they are very popular. The Moodle platform offers such support, which makes math easy, beautiful and accessible.

Cuvinte-cheie
instrumente digitale, platforme de învăţare, adaptare curriculară, matematică, proces instrucțional.,

digital tools, learning platforms, curricular adaptation, mathematics, instructional process.