Articolul precedent |
Articolul urmator |
379 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 22:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
004+372.851 (1) |
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4103) |
Воспитание. Обучение. Образование (14077) |
SM ISO690:2012 ZEGREA, Luminița Gabriela, ANGHELACHE, Iulia Nela. Adaptarea instrumentelor digitale în predarea matematicii. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) . Studierea informaticii și tehnologiilor informaționale din perspectiva STEAM, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 163-169. ISBN 978-9975-76-357-8.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Vol.1, 2021 |
|||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)." Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021 | |||||
|
|||||
CZU: 004+372.851 | |||||
Pag. 163-169 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Instrumentele digitale sunt utilizate pentru a avea lecții atractive , prietenoase și eficiente sau pentru un feedback real și obiectiv. În abordarea didactică este necesară actualizarea acestora. Sunt adaptate nevoilor educaționale din toate etapele procesului de învățare. Platformele suport, populate cu lecții în care sunt înglobate elemente atractive, proiectate sau nu de profesorul care le folosește, dar care conțin și secțiuni de autoevaluare/evaluare pentru a afla nivelul de înțelegere, de însușire și de aplicare a cunoștințelor pe care le deține, sunt foarte în vogă. Platforma Moodle oferă un astfel de suport, care face matematica ușoară, frumoasă și accesibilă. |
|||||
Cuvinte-cheie instrumente digitale, platforme de învăţare, adaptare curriculară, matematică, proces instrucțional., digital tools, learning platforms, curricular adaptation, mathematics, instructional process. |
|||||
|