Utilizarea sistemelor informaţionale „Telebank" în Republica Moldova
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
813 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-18 13:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
004.78:336.717(478) (1)
Связь компьютеров. Сети ЭВМ. Вычислительные сети (510)
Денежное обращение. Банковское дело. Биржи (765)
SM ISO690:2012
CEBOTARU, Eugenia. Utilizarea sistemelor informaţionale „Telebank" în Republica Moldova . In: Administrarea Publică, 2009, nr. 3-4(64), pp. 167-173. ISSN 1813-8489.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Administrarea Publică
Numărul 3-4(64) / 2009 / ISSN 1813-8489

Utilizarea sistemelor informaţionale „Telebank" în Republica Moldova
CZU: 004.78:336.717(478)

Pag. 167-173

Cebotaru Eugenia
 
Academia de Administrare Publică, Republica Moldova
 
Disponibil în IBN: 30 noiembrie 2013


Rezumat

"Telebank" represents a multi-channel banking service system at the distance. Prefix "Tele" means the distance, in other words, a distance bank service. "Telebank" is a multiple service system. By service channels it is understood all resources and means used for the information exchange, the determination of the security and identification methods of the Client. The "Telebank" system works on-line. You will have access to the actual information directly through the auto­ mated bank system of Bank. "Telebank" system offers to its Clients the possibil­ ity of using bank services anytime, anywhere: by phone, Internet, mobile, fax, etc.