Formarea comportamentului ecologic în cadrul orelor de științe ale naturii
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
72 1
Ultima descărcare din IBN:
2022-01-17 15:54
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[159.922.5+574]37.033 (1)
Психология (2331)
Общая экология. Биоценология. Гидробиология. Биогеография (599)
SM ISO690:2012
IORDACHE (NEAGU), Marieta. Formarea comportamentului ecologic în cadrul orelor de științe ale naturii. In: Dezvoltarea umană în Republica Moldova din perspectiva resurselor naturale, socioeconomice și turistice. 16 aprilie 2021, Chişinău. Chisinau, Republic of Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, pp. 33-37. ISBN 978-9975-76-355-4 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dezvoltarea umană în Republica Moldova din perspectiva resurselor naturale, socioeconomice și turistice 2021
Seminarul "Dezvoltarea umană în Republica Moldova din perspectiva resurselor naturale, socioeconomice și turistice"
Chişinău, Moldova, 16 aprilie 2021

Formarea comportamentului ecologic în cadrul orelor de științe ale naturii

CZU: [159.922.5+574]37.033

Pag. 33-37

Iordache (Neagu) Marieta12
 
1 Școala Gimnazială „Ion Ionescu”, Valea Călugărească, România,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 30 octombrie 2021


Rezumat

Raising awareness of a problem is the first step in solving it and, perhaps, by helping students to understand our past mistakes we will develop a more responsible generation of youth. Investigating the root causes of the natural disasters with our students could help in finding new solutions for the current issues, in preventing possible new disasters, but the most important outcome could be encourage the development of an ecological behavior among students. Natural Science classes are the right framework to understand the impact of man on the environment and, at the same time, the actions that each student can take every day to protect nature.

Cuvinte-cheie
ecological behavior, Methods, natural sciences, investigative competence