Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
627 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-06 14:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[339.138:347.772]:687.1(478) (1) |
Общие вопросы торговли. Рынок (846) |
Коммерческое (торговое) право (1317) |
Швейная промышленность. Производство одежды. Индустрия красоты (164) |
SM ISO690:2012 MALANCEA, Iurie. Imaginea brandurilor autohtone Iuvas, Maicom și Vasconi prin prisma indicatorului Net Promoter Score. In: Economica, 2021, nr. 3(117), pp. 62-70. ISSN 1810-9136. DOI: https://doi.org/10.53486/econ.2021.117.062 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||||
Numărul 3(117) / 2021 / ISSN 1810-9136 | ||||||||
|
||||||||
DOI:https://doi.org/10.53486/econ.2021.117.062 | ||||||||
CZU: [339.138:347.772]:687.1(478) | ||||||||
JEL: M31. | ||||||||
Pag. 62-70 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
Articolul prezintă evoluția industriei ușoare a Republicii Moldova, din ultimii 15 ani, și anume a sectorului de confecții, prin analiza imaginii brandurilor autohtone de vestimentație Iuvas, Maicom și Vasconi, reflectată prin indicatorul Net Promoter Score (NPS). Urmărind crearea unei culturi organizaționale centrate pe câștigarea loialității consumatorilor și inspirarea angajaților pentru sporirea profitabilității companiei, indicatorul NPS reprezintă o metodă eficientă de măsurare a felului în care o companie tratează oamenii cu care interacționează. În urma studiului, nici unul din cele trei branduri nu au obținut un scor pozitiv, fapt ce evidențiază necesitatea sporită din partea acestor branduri de a-și îmbunătăți eforturile de marketing. Cu un NPS negativ, o companie e nevoită să investească mai multe resurse în activitățile de marketing pentru a achiziționa consumatori noi, fapt ce reduce competitivitatea acesteia pe piață. |
||||||||
Cuvinte-cheie imagine, brand, evaluare, Net Promoter Score, loialitate, avantaj competitiv, image, brand, evaluation, Net Promoter Score, loyalty, Competitive advantage |
||||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-140209</doi_batch_id> <timestamp>1728224174</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> <registrant>Academia de Studii Economice din Moldova</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Economica</full_title> <issn media_type='print'>18109136</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2021</year> </publication_date> <issue>3(117)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Imaginea brandurilor autohtone Iuvas, Maicom și Vasconi prin prisma indicatorului Net Promoter Score</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Iurie</given_name> <surname>Malancea</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2021</year> </publication_date> <pages> <first_page>62</first_page> <last_page>70</last_page> </pages> <doi_data> <doi>10.53486/econ.2021.117.062</doi> <resource>http://www.crossref.org/</resource> </doi_data> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>