Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
403 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-29 12:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.035+37.02.336 (1) |
Воспитание. Обучение. Образование (14076) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1190) |
SM ISO690:2012 CAZACU, Emanoil Remus. Abordarea interdisciplinară a educației sociale și financiare. In: Revistă de știinţe socioumane , 2021, nr. 2(48), pp. 62-66. ISSN 1857-0119. DOI: https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p62-66 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | |||||
Numărul 2(48) / 2021 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | |||||
|
|||||
DOI: https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p62-66 | |||||
CZU: 37.035+37.02.336 | |||||
Pag. 62-66 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Articolul de față prezintă o analiză a competențelor pe care și le propune să le dezvolte disciplina Educația socială și financiară. Se urmărește identificarea competențelor din Curriculumul național care se suprapun cu competențele pe care Educația financiară și socială își propune să le dezvolte. În urma analizei, se poate observa o abordare interdisciplinară a Educației sociale și financiare, întrucât aceasta reunește competențe din Educația financiară, Educația socială, Educația civică și Educația antreprenoria |
|||||
Cuvinte-cheie competențe, educaţie socială, educație financiara, educaţie antreprenorială, educație civică, curriculum, competences, social education, Financial education, civic education, entrepreneurial education |
|||||
|