Articolul precedent |
Articolul urmator |
290 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-22 19:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02+81'276.6:81'243 (1) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1212) |
Языкознание и языки. Лингвистика (5052) |
SM ISO690:2012 BASHIROV, Oxana. Innovative classroom techniques of teaching specialized vocabulary at the intermediate level. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului : superior la cerinţele pieţii muncii, Ed. 1, 12 martie 2016, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2016, Ediția 1, pp. 13-16. ISBN 978-9975-71-790-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului Ediția 1, 2016 |
||||||
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului superior la cerinţele pieţii muncii" 1, Chişinău, Moldova, 12 martie 2016 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02+81'276.6:81'243 | ||||||
Pag. 13-16 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lucrarea de faţă explorează diverse tehnici şi metode de predare a vocabularului specializat, utilizate în predarea limbii engleze de către profesorii de limba engleză. Dacă în mod tradiţional limba engleză punea accent pe studierea amănunţită a regulilor gramaticale, în defavoarea vocabularului, o dată cu folosirea tot mai frecventă a metodelor bazate pe comunicare, studierea vocabularului şi-a recăpătat locul bine meritat. Articolul de faţă analizează rolul pe care îl are vocabularul în învăţarea limbii engleze de specialitate. Principalele idei ale articolului se referă la importanţa pe care o are acesta în cunoaşterea unei limbi străine şi descrie tehnici care pot face predarea atractivă şi eficientă pentru studenţi. Prin urmare, necesitatea de a preda în mod eficient vocabularul specializat, este provocarea de bază pentru majoritatea profesorilor de limbi străine. |
||||||
Cuvinte-cheie techniques, vocabulary, communication, lexicology |
||||||
|