Innovative classroom techniques of teaching specialized vocabulary at the intermediate level
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
290 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-22 19:48
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02+81'276.6:81'243 (1)
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1212)
Языкознание и языки. Лингвистика (5052)
SM ISO690:2012
BASHIROV, Oxana. Innovative classroom techniques of teaching specialized vocabulary at the intermediate level. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului : superior la cerinţele pieţii muncii, Ed. 1, 12 martie 2016, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2016, Ediția 1, pp. 13-16. ISBN 978-9975-71-790-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului
Ediția 1, 2016
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului superior la cerinţele pieţii muncii"
1, Chişinău, Moldova, 12 martie 2016

Innovative classroom techniques of teaching specialized vocabulary at the intermediate level

CZU: 37.02+81'276.6:81'243

Pag. 13-16

Bashirov Oxana
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 6 septembrie 2021


Rezumat

Lucrarea de faţă explorează diverse tehnici şi metode de predare a vocabularului specializat, utilizate în predarea limbii engleze de către profesorii de limba engleză. Dacă în mod tradiţional limba engleză punea accent pe studierea amănunţită a regulilor gramaticale, în defavoarea vocabularului, o dată cu folosirea tot mai frecventă a metodelor bazate pe comunicare, studierea vocabularului şi-a recăpătat locul bine meritat. Articolul de faţă analizează rolul pe care îl are vocabularul în învăţarea limbii engleze de specialitate. Principalele idei ale articolului se referă la importanţa pe care o are acesta în cunoaşterea unei limbi străine şi descrie tehnici care pot face predarea atractivă şi eficientă pentru studenţi. Prin urmare, necesitatea de a preda în mod eficient vocabularul specializat, este provocarea de bază pentru majoritatea profesorilor de limbi străine.

Cuvinte-cheie
techniques, vocabulary, communication, lexicology