Teorii ale învățării interactive și implicațiile lor în activitatea didactică
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
769 72
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-23 18:03
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091 (480)
Организация обучения (530)
SM ISO690:2012
PETROVSCHI, Nina, MIHĂILĂ, Monica-Maria. Teorii ale învățării interactive și implicațiile lor în activitatea didactică. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 2(70), pp. 3-9. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.2.01
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(70) / 2021 / ISSN 1811-5470

Teorii ale învățării interactive și implicațiile lor în activitatea didactică

Theories of interactive learning and their implication in the didactic activity

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.2.01
CZU: 37.091

Pag. 3-9

Petrovschi Nina1, Mihăilă Monica-Maria23
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol,
3 Şcoala Gimnazială „Nicolae Bălcescu”, Bacău
 
 
Disponibil în IBN: 15 iulie 2021


Rezumat

Varietatea perspectivelor teoretice asupra procesului de învățare dovedește multitudinea unghiurilor de abordare a acestui fenomen. Este și o dovadă a evoluției permanente a concepțiilor privind modul în care se desfășoară procesul învățării. În articolul de față, realizăm o scurtă trecere în revistă a celor mai cunoscute teorii ale învățării interactive, subliniind pe de o parte, mecanismul explicativ al fiiecăreia dintre ele, dar și contribuția lor semnifiicativă la sistemul de acțiuni instructiv educativ.

The variety of theoretical perspectives on the learning process demonstrates the complexity of this phenomenon, the multitude of angles from which it can be analyzed and is a proof of the permanence of the development of conceptions regarding the way the learning process takes place. In this article, we make a brief review of the best-known theories of interactive learning, emphasizing on one hand the explanatory mechanism of learning presented in each theory, but also the significant contribution of each to the educational instructional process.

Cuvinte-cheie
învăţare, învățare interactivă, teorie, constructivism, cognitivism, model, dezvoltarea cognitivă,

learning, interactive learning, theory, constructivism, cognitivism, model, cognitive development