Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
580 105 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-10 16:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.0:578.834.1SARS-Cov-2 (1) |
Воспитание. Обучение. Образование (14077) |
Вирусология (435) |
SM ISO690:2012 CIOBANU, Valeria. Impactul pandemiei COVID-19 asupra sistemului educaţional. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 2(126), pp. 47-49. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4718764 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | |||||
Numărul 2(126) / 2021 / ISSN 1810-6455 | |||||
|
|||||
DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4718764 | |||||
CZU: 37.0:578.834.1SARS-Cov-2 | |||||
Pag. 47-49 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Pandemia COVID-19 a modificat radical starea normală de derulare a vieţii sociale, inclusiv în domeniul educaţional. Ca urmare, acesta a răspuns rapid la provocările şi factorii excitanţi, prin modificări esenţiale în procesul de predare-învăţare-evaluare. În acest studiu ne propunem să cercetăm consecinţele produse de criza pandemică în sistemul educaţional, atât negative, cât şi pozitive. Observaţiile de rigoare vor servi drept temei pentru recomandări constructive. În acest context, sub egida Ministerului Educaţiei, Culturii şi Cercetării, au fost lansate proiecte în scopul susţinerii actorilor educaţionali. Autoarea analizează resursele, suportul oferit de partenerii naţionali şi internaţionali, care au susţinut cadrele didactice, elevii şi studenţii. |
|||||
Cuvinte-cheie pandemie, învăţământ, oportunitate, rezultate, eficienţă, pandemic, education, opportunity, results, efficiency |
|||||
|