Impactul pandemiei COVID-19 asupra sistemului educaţional
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
580 105
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-10 16:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.0:578.834.1SARS-Cov-2 (1)
Воспитание. Обучение. Образование (14077)
Вирусология (435)
SM ISO690:2012
CIOBANU, Valeria. Impactul pandemiei COVID-19 asupra sistemului educaţional. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 2(126), pp. 47-49. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4718764
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2(126) / 2021 / ISSN 1810-6455

Impactul pandemiei COVID-19 asupra sistemului educaţional

The Impact of the COVID-19 Pandemic on the Education System

DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4718764
CZU: 37.0:578.834.1SARS-Cov-2

Pag. 47-49

Ciobanu Valeria
 
Colegiul Pedagogic „Alexei Mateevici”, mun. Chişinău
 
Disponibil în IBN: 6 iulie 2021


Rezumat

Pandemia COVID-19 a modificat radical starea normală de derulare a vieţii sociale, inclusiv în domeniul educaţional. Ca urmare, acesta a răspuns rapid la provocările şi factorii excitanţi, prin modificări esenţiale în procesul de predare-învăţare-evaluare. În acest studiu ne propunem să cercetăm consecinţele produse de criza pandemică în sistemul educaţional, atât negative, cât şi pozitive. Observaţiile de rigoare vor servi drept temei pentru recomandări constructive. În acest context, sub egida Ministerului Educaţiei, Culturii şi Cercetării, au fost lansate proiecte în scopul susţinerii actorilor educaţionali. Autoarea analizează resursele, suportul oferit de partenerii naţionali şi internaţionali, care au susţinut cadrele didactice, elevii şi studenţii.

The pandemic virus has radically changed the normal state of social life, including the education sector. As a result, the education process has rapidly responded to the challenges and extern factors through key changes in the teaching, learning, etc. In this study, we aim to look thoroughly at the consequences of the pandemic crisis in the education system, both negative and positive. The comments will serve as a basis for solid recommendations. In this context, projects we relaunched under the aegis of the Ministry of Education, Culture and Research to support the actors of the education system. The author analyzes the resources, the help received from partners, friends from abroad who supported teachers, students and students.

Cuvinte-cheie
pandemie, învăţământ, oportunitate, rezultate, eficienţă,

pandemic, education, opportunity, results, efficiency