Articolul precedent |
Articolul urmator |
339 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-19 15:47 |
SM ISO690:2012 ТУНИЦКАЯ, Марина. Специфика обучения чтению и письму младших школьников с общим недоразвитием речи. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 noiembrie 2016, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2016, Ediția 2, pp. 169-175. ISBN 978-9975-132-71-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 2, 2016 |
|||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 7 noiembrie 2016 | |||||
|
|||||
Pag. 169-175 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
The article describes the inclusive education as a component of general education. He shows specific training on the pronunciation of sounds, on reading and writing first words who feel difficulties in speaking. |
|||||
|