Articolul precedent |
Articolul urmator |
389 27 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 11:04 |
SM ISO690:2012 BRÎNZĂ, Cristina. Differenciation des taches dans la classe de FLEDifferenciation des taches dans la classe de FLE. In: Interuniversitaria, 29 octombrie 2012, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2012, Ediția 07, Vol.1, pp. 172-178. ISBN 978-9975-50-061-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 07, Vol.1, 2012 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" Bălți, Moldova, 29 octombrie 2012 | ||||||
|
||||||
Pag. 172-178 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pedagogia diferenţiată constă în a trata clasa de elevi ca pe un grup de indivizi care au abilităţi şi stiluri de învăţare diferite. Distingem 3 stiluri de învăţare: vizual, auditiv, practic. Pu-tem aborda elevii şi ţinînd cont de teoria inteligenţelor multiple a lui H. Gardner. Acesta distinge 8 tipuri de inteligenţe şi o jumătate de inteligenţă. |
||||||
Cuvinte-cheie diferenţiere, sarcina, stil de învăţare, inteligenţă, elevi, pedagogie, profesori |
||||||
|