Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2022-09-21 00:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147.02:81'243 (8) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2364) |
Языкознание и языки. Лингвистика (4585) |
![]() CHIOSEA, Angela. Problem-Based Learning as an active method of teaching foreign languages. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. 5, 7 decembrie 2017, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Tipografia Indigou Color, 2019, Ediția 5, pp. 187-192. ISBN 978-9975-3316-6-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice Ediția 5, 2019 |
|||||
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice" 5, Bălți, Moldova, 7 decembrie 2017 | |||||
|
|||||
CZU: 378.147.02:81'243 | |||||
Pag. 187-192 | |||||
|
|||||
![]() |
|||||
Rezumat | |||||
Învățarea bazată pe probleme (PBL) este o metodă de învățare și de predare, care permite studenților să se concentreze asupra modului de învățare și ce ce vor învăța. O problemă, o situație sau o sarcină nefamiliară este prezentată studenților (de către lector sau tutore), iar studenții trebuie să decidă singuri cum vor rezolva problema. Aceasta se petrece de obicei prin munca în grupuri mici și le permite studenților să-și utilizeze cunoștințele anterioare în domeniul subiectului și să identifice lacunele din cunoștințele lor în timp ce încearcă să rezolve problema. |
|||||
Cuvinte-cheie PBL, ESP |
|||||
|