Formarea continuă a cadrelor didactice prin E-learning
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
540 20
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-01 15:41
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091 (480)
Организация обучения (529)
SM ISO690:2012
ŞTEFAN, Elena Gabriela. Formarea continuă a cadrelor didactice prin E-learning. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 1, pp. 216-226. ISBN 9975-46-421-1. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.18, Partea 1, 2019
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019

Formarea continuă a cadrelor didactice prin E-learning

CZU: 37.091

Pag. 216-226

Ştefan Elena Gabriela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 2 iunie 2021


Rezumat

Process of continuing education of teachers in our country is based on the paradigm of the approach not only in terms of learners' competences but also of the concept of cumulative and continuous development of the level of competences related to teaching staff. Through the e-learning system dedicated to the continuous training of teachers, the beneficiaries have the ability to access the related programs regardless of location and time, the interaction between the teachers and their trainers is not a direct one with an individual assessment, which can be done by mutual agreement of the parties.

Procesul de formare continuă a cadrelor didactice din țara noastră se bazează pe paradigma abordării nu numai în ceea ce privește competențele cursanților, ci și a conceptului de dezvoltare cumulativă și continuă a nivelului de competențe legate de cadrele didactice. Prin intermediul sistemului de e-învățare dedicat formării continue a cadrelor didactice, beneficiarii au abilitatea de a accesa programele aferente, indiferent de loc și de timp, interacțiunea dintre profesori și formatorii acestora nu este una directă, cu o evaluare individuală, care se face de comun acord de către părți.

Cuvinte-cheie
education, innovation, management, e-learning, Continuous training, teacher,

educație, inovare, management, e-learning, formare continuă, profesor