Articolul precedent |
Articolul urmator |
307 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-07 17:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[37.018.263:159.9] (1) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3845) |
Психология (3327) |
SM ISO690:2012 FURDUI, Emilia. Corelația cadru didactic – părinte: dimensiuni psihologice moderne. In: Psihologia în mileniul III – provocări și soluții, 25-26 octombrie 2019, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Vol.1, pp. 216-219. ISBN 978-9975-50-246-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologia în mileniul III – provocări și soluții Vol.1, 2020 |
|||||
Conferința "Psihologia în mileniul III – Provocări și Soluții" Bălți, Moldova, 25-26 octombrie 2019 | |||||
|
|||||
CZU: [37.018.263:159.9] | |||||
Pag. 216-219 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
The problem addressed in this article implies: the amplification of the socio-human functions of the psychology necessary in the current stage of development of the contemporary society; promotes the need for sustainable development and lifelong learning; aims at certain components of professional training of the teacher related to the psycho-pedagogical competences in relations with parents, students and the community. |
|||||
Cuvinte-cheie modern psychological dimensions, professors, parents, children with special educational needs, psycho-pedagogical skills, psychological assistance. |
|||||
|