Corelația cadru didactic – părinte: dimensiuni psihologice moderne
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
307 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-07 17:21
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[37.018.263:159.9] (1)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3845)
Психология (3327)
SM ISO690:2012
FURDUI, Emilia. Corelația cadru didactic – părinte: dimensiuni psihologice moderne. In: Psihologia în mileniul III – provocări și soluții, 25-26 octombrie 2019, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Vol.1, pp. 216-219. ISBN 978-9975-50-246-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologia în mileniul III – provocări și soluții
Vol.1, 2020
Conferința "Psihologia în mileniul III – Provocări și Soluții"
Bălți, Moldova, 25-26 octombrie 2019

Corelația cadru didactic – părinte: dimensiuni psihologice moderne

CZU: [37.018.263:159.9]

Pag. 216-219

Furdui Emilia
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Disponibil în IBN: 19 mai 2021


Rezumat

The problem addressed in this article implies: the amplification of the socio-human functions of the psychology necessary in the current stage of development of the contemporary society; promotes the need for sustainable development and lifelong learning; aims at certain components of professional training of the teacher related to the psycho-pedagogical competences in relations with parents, students and the community.

Cuvinte-cheie
modern psychological dimensions, professors, parents, children with special educational needs, psycho-pedagogical skills, psychological assistance.