Articolul precedent |
Articolul urmator |
369 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-02-13 22:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.42:37.091 (1) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3920) |
Организация обучения (533) |
SM ISO690:2012 RUSNAC, Virginia, LUNGU, Tatiana. Dezvoltarea competențelor profesionale a psihologilor – element-cheie în asigurarea stării de bine în perioada de pandemie cu COVID-19. In: Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice, 14 mai 2021, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial „Univers Pedagogic”, 2021, pp. 281-285. ISBN 978-9975-3336-3-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice 2021 | |||||||
Simpozionul "Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice" Chişinău, Moldova, 14 mai 2021 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.013.42:37.091 | |||||||
Pag. 281-285 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
This article presents a brief analysis of the situation in the field of professional training of psychologists in psycho-pedagogical care structures, a key element in ensuring the well-being of educational actors during the pandemic with COVID-19. Today, more than ever, there is an urgent need to identify the professional needs of specialists to ensure quality services in general education institutions and to supervise / monitor their implementation. In this sense, the role of the psychological service is imperative in informing, identifying needs and prompt and professional intervention to overcome the crisis situation at national level. |
|||||||
|