Impactul serviciului psihologic școlar în asigurarea stării de bine și depășirea situaţiei de criză la nivel naţional, în contextul pandemiei de COVID-19
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
423 71
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-12 18:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+159.9 (126)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3885)
Психология (3362)
SM ISO690:2012
RUSNAC, Virginia, LUNGU, Tatiana. Impactul serviciului psihologic școlar în asigurarea stării de bine și depășirea situaţiei de criză la nivel naţional, în contextul pandemiei de COVID-19. In: Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice, 14 mai 2021, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial „Univers Pedagogic”, 2021, pp. 252-258. ISBN 978-9975-3336-3-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice 2021
Simpozionul "Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice"
Chişinău, Moldova, 14 mai 2021

Impactul serviciului psihologic școlar în asigurarea stării de bine și depășirea situaţiei de criză la nivel naţional, în contextul pandemiei de COVID-19

CZU: 37.015.3+159.9

Pag. 252-258

Rusnac Virginia12, Lungu Tatiana12
 
1 Centrul Republican de Asistenţă Psihopedagogică,
2 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 18 mai 2021


Rezumat

This article reflects a brief analysis of the impact of the school psychological service in overcoming the crisis at the national level, caused by the COVID-19 pandemic, a concern that has become a priority for the education system in the Republic of Moldova. This situation generates stress, emotional imbalance preceded by conflict situations, inner frustrations, unwanted emotions and feelings such as fear, anger, sadness, anxiety, affecting the physical and emotional well-being of students and teachers. In this sense, the role of the school psychologist is urgently needed at the system level to ensure comfort and physical and emotional safety for beneficiaries, as well as providing truthful and up-to-date information in a pandemic context and providing quality services, aspects reflected in research.