Învăţarea personalizată în sistemul educaţional IB (bacalaureatul internaţional)
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
291 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-17 20:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.022 (46)
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1199)
SM ISO690:2012
GRIGOR, Ina. Învăţarea personalizată în sistemul educaţional IB (bacalaureatul internaţional). In: Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice, 14 mai 2021, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial „Univers Pedagogic”, 2021, pp. 149-154. ISBN 978-9975-3336-3-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice 2021
Simpozionul "Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice"
Chişinău, Moldova, 14 mai 2021

Învăţarea personalizată în sistemul educaţional IB (bacalaureatul internaţional)

CZU: 37.022

Pag. 149-154

Grigor Ina
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 17 mai 2021


Rezumat

In this article the concept of personalized learning is evaluated within the IB education system; it reflects the way in which personalized learning is adapted to the specific learning in the IB system, so as to help students of all ages to excel in their studies and personal development, to form a healthy appetite for learning and excellence by developing critical thinking, skills of problem solving, curiosity, acceptance of diversity / differentiation, international mentality.