Articolul precedent |
Articolul urmator |
307 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-25 14:09 |
SM ISO690:2012 POGREBAN, Dorina, CROITORU, Cătălina. Sindromul arderii emoționale în activitatea pedagogilor. In: Culegere de rezumate ştiinţifice ale studenţilor, rezidenţilor şi tinerilor cercetători, 20 septembrie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP ”Medicina”, 2018, p. 66. ISBN 978-9975-82-103-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Culegere de rezumate ştiinţifice ale studenţilor, rezidenţilor şi tinerilor cercetători 2018 | ||||||
Conferința "Culegere de rezumate ştiinţifice ale studenţilor, rezidenţilor şi tinerilor cercetători" Chișinău, Moldova, 20 septembrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 66-66 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Analiza datelor studiului a indicat prezenţa sindromului Burnout la toți pedagogii chestionați (53 persoane). Din ele 75,4% persoane au înregistrat nivel foarte ridicat, 22,6% – nivel ridicat şi 1,8% – nivel mediu al epuizării profesionale (sindromul Burnout). Toți pedagogii au înregistrat nivel foarte mare al reducerii realizării personale. La 24,5% din profesori epuizarea emoţională avea un nivel mare. Câte 6 persoane au înregistrat nivel ridicat al arderii profesionale în grupele de vârstă 20-35 de ani și 35-60 de ani, iar nivel mediu – doar la un pedagog din grupa de vârstă mai mare de 35 de ani. La analiza datelor conform stagiului de muncă, 64% din pedagogi cu sindrom al arderii emoționale au un stagiu de muncă <20 de ani. |
||||||
Cuvinte-cheie Sindromul burnout, pedagogi, epuizare profesională, burnout syndrome, teachers, exhaustion |
||||||
|