Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
443 48 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-14 22:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3 (716) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3905) |
SM ISO690:2012 PANCZI, Violina. Teorii și concepții din psihologia educației: dezvoltare, educație și învățare. In: Vector European, 2021, nr. 1, pp. 163-168. ISSN 2345-1106. DOI: https://doi.org/10.52507/2345-1106.2021-1.30 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | ||||||
Numărul 1 / 2021 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52507/2345-1106.2021-1.30 | ||||||
CZU: 37.015.3 | ||||||
Pag. 163-168 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educația este un factor determinant pentru dezvoltare, ea își propune deliberat să aleagă și să desemneze cu precizie perspectiva ce va fi insuflată dezvoltării. Psihologia dezvoltării a făcut saltul de la descrierea perioadelor de viață ale omului la identificarea modului în care anumiți factori influențează aceste perioade și care sunt transformările ce se petrec la creșterea interesului pentru studiul diferențelor interindividuale. Procesul de dezvoltare, este specific organizat, orice dispune de o bază motivațională, de structură și de o țintă, scop, sau plan în raport cu care se autoreglează. Dezvoltarea este ca ansamblu de transformări care afectează organismele vii sau instituțiile sociale ceea ce implică de asemenea noțiunile de „continuitate”, „finalitate” și „evoluție”. |
||||||
Cuvinte-cheie dezvoltare, învăţare, educaţie, motivare, evoluţie, development, learning, education, motivation, evolution |
||||||
|