Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
750 173 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 22:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.72/.75 (1) |
Психология (3368) |
SM ISO690:2012 RACU, Igor. Studiul inteligenței emoționale la vârsta preadolescentă. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2021, nr. 1(62), pp. 29-36. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 1(62) / 2021 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.72/.75 | ||||||
Pag. 29-36 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol sunt prezentate rezultatele parţiale ale unui studiu privind dezvoltarea inteligenței emoţionale la vârsta preadolescentă. Cercetarea experimentală constatativă a fost realizată pe un eșantion de 180 de preadolescenți (93 băieţi, 87 fete) Scopul cercetării constatative a fost studierea dezvoltării inteligenței emoționale la vârsta preadolescentă, evidențierea particularităților în dezvoltarea EQ în dependență de situația socială de dezvoltare (SSD), gen și vârstă. |
||||||
Cuvinte-cheie Inteligenţa emoţională, dezvoltare, vârsta preadolescentă, familie, situație socială de dezvoltare, emotional intelligence, development, preadolescent age, family, social situation of development |
||||||
|