Articolul precedent |
Articolul urmator |
1119 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-20 19:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.111:001 (5) |
Английский язык (673) |
Наука и знание в целом. Науковедение. Организация умственного труда (1390) |
SM ISO690:2012 CEBOTAROŞ, Viorica. Developing Paraphrasing Skills. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. 4, 8 decembrie 2017, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Tipografia Indigo Color, 2018, Ediția 4, pp. 89-94. ISBN 978-9975-3225-9-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice Ediția 4, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice" 4, Bălți, Moldova, 8 decembrie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.111:001 | ||||||
Pag. 89-94 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Scrierea academică reprezintă nu doar exprimarea propriilor idei, ci și prezentarea lor drept reacţie de răspuns la ideile altor cercetători. Includerea „vocilor” altor cercetători în propriul text reprezintă o adevărată provocare pentru studenții care se află la debutul activității de cercetare. Articolul se axează pe unul din mijloacele de utilizare a ideilor celorlalți drept suport pentru lansarea propriilor opinii – parafraza. Ne propunem să relevăm câteva tehnici pe care studenții le-ar putea utiliza pentru parafrazarea ideilor altor cercetători. |
||||||
Cuvinte-cheie academic writing, paraphrasing skill, paraphrasing strategies, plagiarism |
||||||
|