Articolul precedent |
Articolul urmator |
545 68 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 21:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+159.922.7/.8 (6) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3885) |
Психология (3362) |
SM ISO690:2012 POPESCU, Maria, SÎRBU, Irina. Comunicarea asertivă în mediul școlar. In: Tendințe moderne în psihologia practică, 8 decembrie 2017, Chișinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, pp. 95-102. ISBN 978-9975-46-370-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tendințe moderne în psihologia practică 2017 | ||||||
Conferința "Tendințe moderne în psihologia practică" Chișinău, Moldova, 8 decembrie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+159.922.7/.8 | ||||||
Pag. 95-102 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Assertiveness involves the ability to communicate effectively, in an open and honest way. It plays an important role in school life, being a binder both between teacher and pupils, as well as among pupils, helping them to know each other. Assertive behavior contributes to the development of productive conflict resolution strategies in the school environment |
||||||
|