Mecanismele de achiziţie a competenţelor matematice în manieră integrată
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
383 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-14 16:46
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.015 (40)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2016)
SM ISO690:2012
BĂRBOS (KISS), Iulia-Cristina. Mecanismele de achiziţie a competenţelor matematice în manieră integrată. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 1(69), pp. 58-63. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.1.08
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1(69) / 2021 / ISSN 1811-5470

Mecanismele de achiziţie a competenţelor matematice în manieră integrată

Mechanisms for acquiring mathematical in integrated way

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.1.08
CZU: 373.015

Pag. 58-63

Bărbos (Kiss) Iulia-Cristina
 
Școala Gimnazială Chinteni, județul Cluj
 
 
Disponibil în IBN: 13 aprilie 2021


Rezumat

Reorientarea educaţiei este o temă actuală, cu grad ridicat de interes şi de aplicativitate. Inovaţiile din această sferă au scopul de a revoluţiona domeniul informaţiilor, al transferului şi stocării acestora, de a reaşeza educaţia care să ofere instrumentele orientării în societatea în continuă schimbare. O învăţare de calitate este posibilă doar dezvoltând elevilor competenţe. Pentru achiziţionarea acestora, este necesară selectarea mecanismelor de dobândire a lor, de înlăturare a problemelor cu care se poate confrunta elevul, dificultăţile teoretice sau practice, lacunele cognitive ce intervin pe traseul gândirii, care se cer a fi rezolvate

There is a growing talk of a reorientation of education. Educational innovations aim to revolutionize the field of information, its transfer and storage. It will re-establish education to provide the tools of guidance in this ever-changing society. Quality learning can only take place by developing students’ skills. In order to acquire these skills, it is necessary to select the acquisition mechanisms to eliminate the problems that the student may face, the theoretical or practical difficulties, the cognitive gaps that intervene in the thinking path that are required to be solved.

Cuvinte-cheie
matematică și explorarea mediului, competenţe-cheie, competenţe specifice, strategii didactice,

mathematics and environmental exploration, key skills, specific skills, teaching strategies