Articolul precedent |
Articolul urmator |
487 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-03 19:16 |
SM ISO690:2012 GRATI, Veaceslav, BUCIUŞCAN, Ludmila. Aplicarea strategiilor didactice moderne – prioritate în instruirea interactivă a funcţionarului public cu statut special. In: Pregătirea profesională a cadrelor pentru subdiviziunile Ministerului Afacerilor Interne şi alte organe de drept, 4 decembrie 2020, Chișinău. Chișinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al Academiei „Ştefan cel Mare” al MAI, 2021, pp. 177-187. ISBN 978-9975-121-76-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Pregătirea profesională a cadrelor pentru subdiviziunile Ministerului Afacerilor Interne şi alte organe de drept 2021 | ||||||
Conferința "Pregătirea profesională a cadrelor pentru subdiviziunile Ministerului Afacerilor Interne şi alte organe de drept" Chișinău, Moldova, 4 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 177-187 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În conţinutul articolului ne-am propus drept scop de a reflecta cele mai importante aspecte tipice instruirii interactive, din perspectiva optimizării performanţei universitare. Demersul ştiinţific al cercetării se înscrie în direcţia extinderii didacticii şi instruirii interactive din ultimele decenii. Preocuparea manifestată de către oamenii de ştiinţă de-a lungul timpului privind strategiile activizante, participative, a fost decisivă în conturarea unui tablou complex al abordării conceptuale privind instruirea interactivă în mediul academic. În această ordine de idei, în contextul confruntării societăţii cu diverse provocări, dascălii sunt chemaţi „să se debaraseze de algoritmul monoton al rutinei” şi să apeleze cu temeritate şi responsabilitate la aplicarea creativă a noilor paradigme în proiectarea şi realizarea activităţilor de instruire care trebuie să fie centrate exclusiv pe audient. |
||||||
Cuvinte-cheie instruire, strategie didactică interactivă, predare, analiză strategică, aptitudini cognitive, învăţare, instruire interactivă, formare profesională, strategie didactică, triunghi pedagogic, evaluare, aptitudini de cercetare, proces instructiv-educativ etc., education, interactive teaching strategy, rendition, strategic analysis, cognitive skills, learning, interactive training, training, didactic strategy, pedagogical triangle, evaluation, research skills, instructive-educational process. |
||||||
|