Aplicarea strategiilor didactice moderne – prioritate în instruirea interactivă a funcţionarului public cu statut special
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
487 17
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-03 19:16
SM ISO690:2012
GRATI, Veaceslav, BUCIUŞCAN, Ludmila. Aplicarea strategiilor didactice moderne – prioritate în instruirea interactivă a funcţionarului public cu statut special. In: Pregătirea profesională a cadrelor pentru subdiviziunile Ministerului Afacerilor Interne şi alte organe de drept, 4 decembrie 2020, Chișinău. Chișinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al Academiei „Ştefan cel Mare” al MAI, 2021, pp. 177-187. ISBN 978-9975-121-76-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Pregătirea profesională a cadrelor pentru subdiviziunile Ministerului Afacerilor Interne şi alte organe de drept 2021
Conferința "Pregătirea profesională a cadrelor pentru subdiviziunile Ministerului Afacerilor Interne şi alte organe de drept"
Chișinău, Moldova, 4 decembrie 2020

Aplicarea strategiilor didactice moderne – prioritate în instruirea interactivă a funcţionarului public cu statut special


Pag. 177-187

Grati Veaceslav, Buciuşcan Ludmila
 
Academia „Ştefan cel Mare“ a MAI al Republicii Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 6 aprilie 2021


Rezumat

În conţinutul articolului ne-am propus drept scop de a reflecta cele mai importante aspecte tipice instruirii interactive, din perspectiva optimizării performanţei universitare. Demersul ştiinţific al cercetării se înscrie în direcţia extinderii didacticii şi instruirii interactive din ultimele decenii. Preocuparea manifestată de către oamenii de ştiinţă de-a lungul timpului privind strategiile activizante, participative, a fost decisivă în conturarea unui tablou complex al abordării conceptuale privind instruirea interactivă în mediul academic. În această ordine de idei, în contextul confruntării societăţii cu diverse provocări, dascălii sunt chemaţi „să se debaraseze de algoritmul monoton al rutinei” şi să apeleze cu temeritate şi responsabilitate la aplicarea creativă a noilor paradigme în proiectarea şi realizarea activităţilor de instruire care trebuie să fie centrate exclusiv pe audient.

In the content of the article we aimed to reflect the most important aspects typical of interactive training, from the perspective of optimizing university performance. The scientific approach of the research is in the direction of expanding the didactics and interactive training of the last decades. The concern expressed by scientists over time on activating, participatory strategies has been decisive in shaping a complex picture of the conceptual approach to interactive training in academia. In this sense, in the context of facing society with various challenges, teachers are called” to get rid of the monotonous algorithm of routine”, and to resort boldly and responsibly to the creative application of new paradigms in designing and carrying out training activities. be focused exclusively on the audience.

Cuvinte-cheie
instruire, strategie didactică interactivă, predare, analiză strategică, aptitudini cognitive, învăţare, instruire interactivă, formare profesională, strategie didactică, triunghi pedagogic, evaluare, aptitudini de cercetare, proces instructiv-educativ etc.,

education, interactive teaching strategy, rendition, strategic analysis, cognitive skills, learning, interactive training, training, didactic strategy, pedagogical triangle, evaluation, research skills, instructive-educational process.