Valoarea comercială, socială şi culturală a brandului de ţară (Studiu de caz)
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1069 42
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-31 08:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138:659.126(478) (2)
Общие вопросы торговли. Рынок (811)
Реклама (175)
SM ISO690:2012
ŞCERBANIUC, Sergiu. Valoarea comercială, socială şi culturală a brandului de ţară (Studiu de caz) . In: Intellectus, 2006, nr. 1, pp. 27-30. ISSN 1810-7079.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Intellectus
Numărul 1 / 2006 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087

Valoarea comercială, socială şi culturală a brandului de ţară (Studiu de caz)
CZU: 339.138:659.126(478)

Pag. 27-30

Şcerbaniuc Sergiu
 
Agentia de Stat pentru Proprietatea Intelectuala a Republicii Moldova (AGEPI)
 
 
Disponibil în IBN: 30 noiembrie 2013


Rezumat

We talk about national brand when we find reason to describe a country with her commercial, social, and cultural values to make all known for foreigners her regions, places and products. National brand it is a prove of ambition, investment and special development, a way of advertising on the markets of other countries. National brand can make justice on the geographical and economic world map, can give the chance of proportional development and the write for be consider attractive country with an world recognition.